piątek, 20 lipca 2012

Malariaa

Malariaa

 - Od jak dawna jesteś na MSP?
Jakoś już rok i miesiąc ;]
- Czy uważasz, że to długo jak na twój level (18)?
Uważam że długo C: mogłam mieć np 20 .. ale vip .. szybciej się wbija lvl będąc vipem i mając dobrych znajomych c:
- Dzięki czemu/komu jesteś na MSP?
Dzięki reklamie w carton network :D
Według ciebie MovieStarPlanet jest dla ludzi...
Dla ludzi z wyobraźnią którzy chcą się wykazać kreatywnością i pomysłami C:
A w skali 1/6 jak oceniłabyś grę?
4.
- Dlaczego nie 6?
Bo grze jednak cały czas czegoś brakuje C:
- Więc według Ciebie, czego brakuje? 
Różnych efektów w filmach żeby zmienić ubiór np. w 8 scenie, dodatków, bardziej realistycznych mebli i żeby pasowały do teł ;]
Czy ty też myślisz, że MSP zaczyna trochę nudzić?
Zależy. Jeśli jest co robić to ok jak się wkręcę w pisanie z ludźmi to jest ok ale powinni coś dodać, np. coś w stylu robienia właśnych piosenek :D Taki mix *-* Albo tworzenie własnych teł :D
 - Dobrze, teraz coś zupełnie innego. Twoje looki i filmy są dość kreatywne, skąd bierzesz pomysły na nie?
Tak jakoś mam wybujałą wyobraźnię po ojcu chyba *-* Jak coś mi się podoba to nie zastanawiam się tylko np. biorę ubrania albo robię film, jeśli mam natchnienie :D
- Ile masz teraz znajomych? 
319 C:
- Czy taka liczba Ci odpowiada? 
Na razie tak C: Nie chce przesadzać ze znajomymi, ja bardzo dokładnie dobpieram sobie znajomych ;]
- Patrzysz na level, na opinie innych czy może coś innego cię kieruje?
Raczej dymek CTR. Jeśli widzę, że już tam są błędy to nie mam zbtynio ochoty występować w badziewnych filmach 9 letnich dzieci, które nie maja sensu albo opierają się na słowach "kocham Cię Misiu". Co do lvl .. Staram się nie przyjomwać do znajomych lvl niższych niż 5.
Czyli myślisz że MSP to raczej gra dla osób koło którego wieku?
Nie myślę, że chodzi o wiek tylko raczej o umiejętność wyrażania siebie i ortografii *-* Mam w znajomych dziewczynę która ma 9 lat i jej ortografia jest świetna, a także słowa które dobiera i w jakich sytuacjach ich używa.
- Ok. Dziękuję za wywiad (:
Luzik, również dziękuję C:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz